Vanamo Kide Egholm 24.6.2019
In May 2019 I celebrated my birthday visiting Aalborg and Slyngemessen (babywearing festival), and I went by the small ferry to the beautiful, peaceful and lush Island of Egholm in the Limfjord. While travelling home by plane I had managed to sqeeze in a very speciel birthday present in my hand luggage: my favourite summer wrap to be; Vanamo Kide Egholm! It was s preorder I picked up at Slyngemessen, a size 4, and we loved it from first up, however wishing aI had ordered in our base size too.
Fortunately a few weeks later the Kide Egholm tester sz. 6 arrived at our place and we had the privilege of hanging out it in for the next 7 days, while the weather was some days very hot and humid. Kide Egholm definately passed the test as an excellent summer wrap. The blend og cotton, linen and silk is great for temperature regulation and the wrap helped us cool down even in multiple layer carries.
We used Kide Egholm for fwcc (with pond finish), Double Hammock, ruck and Norwegian wiggle proof. I was suprised how soft and moldable it was, and still supportive enough with a bit cush on my shoulders while carrying my strong toddler boy in single layer carries.
The glide / grip ratio is just perfect in my opinion. I need a decent grip to help me keep a good seat for my wild child, and the weaving structure and the bourette silk nubs provide that. I need a nice glide too, to be able to make a double hammock with just a bit of grace, and the linen contributes to that. Furthermore the linen adds strength and the feeling of a cool breeze on a sunny day. The cotton provides a wonderful softness, and I would not hesitate to wear a newborn in Kide Egholm. Still it is strong and supportive enough for carrying a toddler.
The beautiful colours; blue, turquoise and green with small yellow nubs, make the wrap resemble a piece of Nature in Nothern Jutland. The colours are changing with the light, so the wrap is like a beautiful chameleon, and wearing it at different times of the day makes me discover new shades of this beauty.
A few months ago I barely knew the existence of the Island Egholm. Now I am logning to go back to wear my son in Kide Egholm on Egholm.
- Christina - and Storm (21 months) -
Nämä toimitusehdot ovat voimassa 14.5.2020 alkaen.
Kauppa myy tuotteita täysi-ikäisille yksityishenkilöille ja yrityksille. Tuotteiden hinnat sisältävät arvonlisäveron. Postikulut lisätään hintaan. Pidätämme oikeuden hintojen ja toimituskulujen muutoksiin. Postin tekemät muutokset postikuluihin astuvat voimaan Postin ilmoittamina ajankohtina.
Yhdistyneen Kuningaskunnan erottua EU:sta tulee toimituksiin muutoksia. Tällä hetkellä verkkokaupasta ei voi valita toimitusta UK:hon mutta on mahdollista tilata sähköpostilla: niina@liinalapsi.fi Minimiraja tilaukselle on 135 GBP (noin 155€) ja summa lasketaan tuotteiden ALV 0 % -hinnoista. Jatkossa saamme verkkokauppatilauksetkin onnistumaan minimitilauksella. Toimituskulut ovat 15€ 1-2 tuotteelle, 20€ 3-15 tuotteelle. Tilauksen verot ja mahdolliset tullausmaksut maksaa asiakas kotimaassaan.
Asiakaspalautukset sekä tilaustyöreppujen paneelikankaat voi lähettää tähän osoitteeseen. Voit myös noutaa ostokset Liinalapsen työhuoneelta tai tulla vain tutustumaan eri vaihtoehtoihin. Sovithan ajasta etukäteen! Käytämme maskia. Liinalapsen tilat ovat omakotitalon alakerrassa, vasemmanpuoleinen alaovi.
Liinalapsi Oy
Leipäläntie 49
20300 Turku
+358445943011
niina@liinalapsi.fi
www.liinalapsi.fi
2176659-0
Lähin pakettiautomaatti: Citymarket Länsikeskus, Markulantie 150, Turku
Tuotteet tilataan verkkokaupassa siirtämällä ne ostoskoriin ja maksamalla ostoskorin sisältö verkkomaksupalvelussa. Voit myös tehdä tilauksen sähköpostilla: niina@liinalapsi.fi Ilmoita sähköpostissa tuotetiedot mahdollisimman tarkasti sekä osoitteesi, puhelinnumerosi ja maksutapa. Tilauksesta valmistettavia tuotteita voi tilata vain sähköpostilla, mutta verkkokauppaan on lisätty tuotetietoja myös tilaustuotteille.
Kaikki asiakastiedot käsitellään luottamuksellisesti. Tilauksen yhteydessä kysyttyjä yhteystietoja ei käytetä muuhun kuin tilauksen toimitukseen tai siinä ilmenevien epäselvyyksien selvittämiseen, ellei erikseen toisin mainita. Tilatessasi verkkokaupasta sinun edellytetään tutustuneen ja sitoutuneen kulloinkin voimassa oleviin toimitusehtoihin.
Maksupalveluna toimii pankkisiirto, PayPal ja Paytrail, jonka kautta maksuvaihtoehtoina ovat verkkopankkimaksut sekä Visa, Mastercard, American Express, Pivo, MobilePay, Walley, OP-Lasku, OP-Tililuotto ja Apple Pay.
Valitsemalla maksutavaksi Paytrail, hyväksyt Paytrail:n maksuehdot . Painamalla ”Osta” painiketta hyväksyt Liinalapsi yleiset ehdot.
Kun olemme vastaanottaneet tilauksesi, lähetämme sinulle välittömästi sähköpostilla tilausvahvistuksen, josta näkyvät tilaustietosi. Tarkasta aina tilausvahvistuksen sisältö. Jos sinulla on kysyttävää, ota heti yhteys asiakaspalveluumme. Säästä tilausvahvistus mikäli joudut ottamaan yhteyttä asiakaspalveluun. Asioidessasi asiakaspalvelussa pidä aina mahdollinen asiakasnumerosi ja tilausnumerosi saatavilla. Tarkasta aina, että paketin sisältö täsmää tilausvahvistuksessa olevien tuotteiden kanssa.
Asiakaspalveluumme saat yhteyden seuraavilla tiedoilla:
Liinalapsi Oy
Leipäläntie 49
20300 Turku
+358445943011
niina@liinalapsi.fi
www.liinalapsi.fi
2176659-0
Pyrimme vastaamaan kaikkiin sähköposteihin kahden arkipäivän kuluessa. Jos et saa vastausta, niin soita minulle tai lähetä uudelleen meiliä ja tarkista, että sähköpostisi varmasti toimii (roskapostikansio!). Mahdollisista lomista ja viivytyksistä ilmoitamme kaupan etusivulla.
Toimitamme tuotteet Suomessa ja EU:n ulkopuolisiin maihin Postilla. EU maissa toimitamme GLS:llä. Pienet, postilaatikkoon mahtuvat ostokset kulkevat kirjeenä ilman seurantakoodia tai pikkupakettina, ja isommat (yli 200g) ostokset toimitamme pakettina, jonka voit noutaa lähipostista tai valitsemastasi pakettiautomaatista. Lisämaksusta voimme lähettää tilauksen myös Postin kotipakettina tai pikapakettina. Voit myös noutaa ostokset Liinalapsen varastolta (Leipäläntie 49, 20300 Turku). Sovithan ajasta etukäteen!
Toimituskulut sisältävät posti- ja pakkauskulut. Esitämme ostoskorissa arvion tulevista toimituskuluista ensisijaisen käytössä olevan toimitustavan mukaan. Tarkat toimituskulut näet valittuasi tilaukselle haluamasi maksu- ja toimitustavat. Käytössä olevat toimitustavat riippuvat ostoskorin sisällöstä ja yhteispainosta. Voit valita kassalla käytössä olevista toimitustavoista sinulle parhaiten sopivan vaihtoehdon jonka yhteydessä tarkka toimituskulu on esitetty.
Yleisimmät toimitusaikamme Suomeen vaihtelevat tilauksesta ja toimitustavasta riippuen. Poikkeukset toimitusaika-arvioihin on kerrottu, jos ostoskorissa on varastosta loppuneita tuotteita ja ilmoitamme myös mahdollisista viivästyksistä teille välittömästi tilaamisen jälkeen. Lähetämme varastossa olevat tuotteet pääsääntöisesti 1-3 arkipäivässä. Postituspäivämme ovat yleensä maanantai ja torstai. Lähetyspäiviin voi tulla pieniä muutoksia esimerkiksi lomien tai arkipyhien takia, ja näistä päivän-parin muutoksista emme ilmoita erikseen. Pidemmistä muutoksista tai keskeytyksistä toimituksissa ilmoitamme verkkokaupan etusivulla. Valitusta toimitustavasta riippuen asiakas saa tilauksen Suomessa noin 2-6 arkipäivässä. Kirjelähetykset voivat olla joillekin paikkakunnille paketteja hitaampia. Alla olevasta taulukosta näet keskimääräiset toimituskulut (edullisimmalla toimitusvaihtoehdolla) ja toimitusajan Suomessa ja maailmalla. Kuluissa ja toimitusajoissa on aina maakohtaisia eroja - tarkat lähetyskulut näet tilauksellesi ostoskorissa lisättyäsi toimitusosoitteen.
Emme vastaa ylivoimaisen esteen aiheuttamista viivästymisistä tai viivästysten aiheuttamista välillisistä haitoista. Verkkokauppa tiedottaa sivuillaan poikkeavista toimitusajoista.
Keskimääräiset toimituskulut ja toimitusaika-arviot*:
Paino | Suomi | EU-maat | Eurooppa | Muu maailma |
0.2 kg | 3,50 € | 12-15 € | 26-34 € | 26 € |
1 kg | 6 € | 12-15 € | 26-34 € | 26 € |
2 kg | 6 € | 12-15 € | 30-34 € | 30 € |
3-15 kg | +0.50 € / kg | 16-30 € | 35-42 € | 35-88 € |
Toimitusaika* | 2-6 päivää | 1 viikko | 1-2 viikkoa | 2-4 viikkoa |
*Kuljetusyhtiön ilmoittamat tiedot, jotka muuttuvat kuljetusyhtiön käytännön mukaisesti.
Teillä on oikeus peruuttaa tämä sopimus 14 päivän kuluessa syytä ilmoittamatta. Peruuttamisen määräaika päättyy 14 päivän kuluttua siitä, kun viimeinen tavaraerä on vastaanotettu tai ladattavien tuotteiden kohdalla tilauksen vastaanottohetkestä.
Peruuttamisoikeuden käyttämiseksi teidän on ilmoitettava meille päätöksestänne peruuttaa sopimus yksiselitteisellä tavalla (esimerkiksi kirjeellä postitse tai sähköpostilla). Voitte käyttää myös tulostettavaa palautuslomakettamme, mutta sen käyttö ei ole pakollista.
Peruuttamisen määräajan noudattamiseksi riittää, että lähetätte ilmoituksenne peruuttamisoikeuden käytöstä ennen peruuttamisajan päättymistä.
Viallisen tuotteen palauttaminen - Ei kuluja asiakkaalle:
Mikäli tilaamasi tuote on virheellinen tai olet saanut väärän tuotteen, sinulla on oikeus peruuttaa tilaus 14 päivän kuluessa tuotteen vastaanottamisesta. Tuote tulee palauttaa 14 päivän kuluessa peruutuksen tekemisestä. Liinalapsi maksaa tällöin palautuksesta aiheutuneet kulut sekä hyvittää asiakkaan maksamat tuotteen hinnan ja postikulut asiakkaalle. Hyvitys maksetaan kun olemme saaneet tuotteen takaisin ja tarkistaneet sen kunnon. Palautettavan tuotteen tulee olla käyttämätön, pesemätön ja alkuperäisessä kunnossa. Lähetä ensin peruutusilmoitus verkkokaupan lomalleella tai sähköpostilla: niina@liinalapsi.fi ja ilmoita meille nimesi, yhteystietosi, tilausnumero. Kerro meille myös mikä tuotteessa on vikana. Saat palautusta varten meiltä asiakaspalautustunnuksen sähköpostilla. Pakkaa lähetys huolellisesti. HUOM! Postin asiakaspalautustunnus on tarkoitettu vain viallisen tuotteen palauttamiseen. Jos käytät asiakaspalautustunnusta alla kuvatussa tilanteessa, jossa palautuskulut kuuluvat asiakkaan maksettavaksi, perimme sinulta palautuksen todelliset kulut (7,90€ yhden kantovälineen palautus).
Liinalapsi ei ole vastuussa huolimattomasti pakattujen palautusten vahingoittumisesta.
Tilauksen peruuttaminen ja palauttaminen - Palautuskulut peritään asiakkaalta:
Eikö kantoliinan väri miellyttänyt sinua? Tai kantoreppu ei tunnukaan hyvältä? Ei hätää: sinulla on oikeus peruuttaa tilaus 14 päivän kuluessa tuotteen vastaanottamisesta. Tuote tulee palauttaa meille 14 päivän kuluessa peruutuksen lähettämisestä. Palautettavan tuotteen tulee olla käyttämätön, pesemätön ja alkuperäisessä kunnossa. Lähetä peruutusilmoitus verkkokaupan lomakkeella tai sähköpostilla: niina@liinalapsi.fi ja ilmoita meille nimesi, yhteystietosi sekä tilausnumero. Asiakas maksaa palauttamisesta koituvat kulut. Hyvitämme sinulle: tuotteen hinnan + lähetyskulut. Hyvitys maksetaan asiakkaalle sen jälkeen kun olemme vastaanottaneet palautettavan tuotteen ja sen kunto on tarkistettu. Palauta tuote postitse pakettina tai pakettiautomaattiin ja ilmoita seurantatunnus meille. Pakkaa lähetys huolellisesti. HUOM! Postin asiakaspalautustunnus on tarkoitettu vain viallisen tuotteen palauttamiseen (katso ohjeet ylempää). Jos käytät asiakaspalautustunnusta tilanteessa, jossa palautuskulut kuuluvat asiakkaan maksettavaksi, perimme sinulta palautuksen todelliset kulut (7,90€ yhden kantovälineen palautus).
Jos peruutatte tämän sopimuksen, palautamme teille kaikki teiltä saamamme suoritukset, myös toimituskustannukset (paitsi lisäkustannuksia siitä, että olette valinnut tarjoamastamme edullisimmasta vakiotoimitustavasta poikkeavan toimitustavan), viivytyksettä saatuamme palautetut tuotteet. Suoritamme palautuksen sillä maksutavalla, jota olette käyttänyt alkuperäisessä liiketoimessa, ellette ole nimenomaisesti suostunut muuhun, ja joka tapauksessa siten, että teille ei aiheudu suoritusten palauttamisesta kustannuksia.
Teidän on lähetettävä tavarat takaisin viivytyksettä ja viimeistään 14 päivän kuluttua peruuttamisilmoituksen tekemisestä. Määräaikaa on noudatettu, jos lähetätte tavarat takaisin ennen kyseisen 14 päivän määräajan päättymistä.
Olette vastuussa vain sellaisesta tavaroiden arvon alentumisesta, joka on seuraus- ta muusta kuin tavaroiden luonteen, ominaisuuksien ja toimivuuden toteamiseksi tarvittavasta käsittelystä.
Mikäli asiakas ei nouda toimitusta, eikä lähetä meille peruutusilmoitusta 14 päivän kuluessa toimituksen saapumisesta, veloitamme asiakkaalta kaikki lähetykseen liittyvät kulut: postittaminen asiakkaalle sekä palautumisesta aiheutuvat kulut. Postikulut voit tarkistaa ylempää taulukosta "Yleiset toimituskulut". Palautuskulut ovat 7,90€.
Jos sinulla on kysyttävää tuotteista tai tilaamiseen liittyvistä seikoista, vastaamme mielellämme sähköpostilla: niina@liinalapsi.fi. Voit myös soittaa meille arkisin klo 9-16. Jos tilaaminen ei jostain syystä onnistu verkkokaupassa, voit tilata myös sähköpostilla.
Mikäli tarvitset apua tuotteen käytössä tai hoidossa, ota meihin yhteyttä. Autamme mielellämme!
Mikäli tuote on kadonnut tai vioittunut kuljetuksen aikana tai jos saat virheellisen tai väärän tuotteen, tulee sinun ilmoittaa virheestä viimeistään 14 päivän kuluessa kirjallisesti Peruutusoikeus ja palautusehdot -kohdassa mainittuun osoitteeseen tai soittamalla yhteystiedoissa mainittuun puhelinnumeroon. Jos paketti on selvästi vaurioitunut kuljetuksessa, teidän täytyy tehdä välittömästi asiasta reklamaatio valitsemanne toimitustavan kuljetusyhtiölle.
Liinalapsen valmistamilla tuotteilla (Wompat-kantoreppu, Vanamo kantoliina ja SlingyRoo-laukku) on vuoden tuotetakuu alkaen tilausvahvistuksen päivästä. Takuu korvaa tuotteen valmistuksesta ja raaka-aineista aiheutuvat viat. Takuu ei korvaa tuotteen virheellisestä tai ohjeiden vastaisesta käytöstä ja hoidosta johtuvia vikoja.
Liinalapsen virhevastuu on Suomen kuluttajansuojalain mukainen. Liinalapsen vastuu rajoittuu kyseisen tuotteen ostohintaan. Liinalapsi ei vastaa mistään välillisistä tai epäsuorista vahingoista. Edellä mainittu ei rajoita Liinalapsen kuluttajansuojalain mukaista vastuuta.
Näihin toimitusehtoihin ja asiakkaan tilaukseen sovelletaan Suomen lakia, pois lukien kansainvälisen kauppalain säännökset.
Sopimusta koskevat erimielisyydet pyritään ratkaisemaan ensisijaisesti neuvotteluteitse. Jos kuitenkin erimielisyyttä ei saada ratkaistuksi neuvotteluilla, voit saattaa kuluttajariitalautakunnan (www.kuluttajariita.fi) ratkaistavaksi. Ennen asian viemistä kuluttajariitalautakunnan käsittelyyn sinun tulee olla yhteydessä maistraattien kuluttajaneuvontaan (www.kuluttajaneuvonta.fi). Toimivaltainen tuomioistuin on joko asiakkaan tai Liinalapsen Suomessa sijaitsevan kotipaikan käräjäoikeus, tai mikäli asiakkaalla ei ole asuinpaikkaa Suomessa, Liinalapsen kotipaikan käräjäoikeudessa.